شماره تماس 02163120
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
مدیریت پرستاری
مدیریت پرستاری
معرفی

مدیر پرستاری بیمارستان سینا: مینا نجفی 

رتبه علمی: كارشناس پرستاري

سوابق مدیریتی

سرپرستار اورژانس بیمارستان سینا از سال 1388 تا 1400

مدیر کشیک بیمارستان سینا از سال 1394 تا 1400

مدیر پرستاری بیمارستان سینا از سال 1400 تا کنون

روزهای ملاقات حضوری: دوشنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 12

سوپروایزران پرستاری بیمارستان سینا

فیروزه علوی: سوپروایزر ارشد

شیدرخ عسگری: سوپروایزر بالینی

مریم محمدزاده نوجه دهی: سوپروایزر آموزش پرسنل

زهرا خادمیان: سوپروایزر اعتباربخشی و کارشناس هماهنگ کننده ایمنی

زهره عظیم بیک: سوپروایزر کنترل عفونت

مریم قهرمانی: سوپروایزر اورژانس

فاطمه گرجی زاده: سوپروایزر بالینی

محسن مرسلی: سوپروایزر بالینی

پروین اسماعیل زاده: سوپروایزر آموزش سلامت

مژگان جعفریان: سوپروایزر بالینی

زهرا میرزایی: سوپروایزر بالینی

زهره کاظم نادی: سوپروایزر اورژانس

مریم شریفی: سوپروایزر بالینی

ناصر پوریانی: سوپروایزر بالینی

زهرا سیف الهی: سوپروایزر اورژانس

فهیمه سیاهوشی: سوپروایزر اورژانس

سید جعفر امیر سادات: سوپروایزر اورژانس

منشیان دفتر پرستاری : نسیم واقفی رضایی ـ فرزانه مشهدی کریم

دفتر پرستاری بیمارستان سینا در طبقه همکف ساختمان دکتر زرگر ( ساختمان شماره ۵ ) واقع شده است.

شماره تماس مستقيم: 66348557

 شماره تماس داخلي:  9-63121478

دفتر پرستاری بیمارستان سینا، تمام اهتمام خود را می ورزد تا بر اساس چک لیست فرآیندهای پرستاری و ارزیابی دستور العمل های درمانی و با سرلوحه قرار دادن ارتقای سطح ایمنی بیماران، طبق یک برنامه نظارت مدون به ارایه مطلوب ترین خدمات ایمن و با کیفیت به بیماران بپردازد و در این مسیر از خدمات مبتنی بر شواهد و استاندارهای متناسب با استانداردهای بین المللی بهره می گیرد.

 

ماموریت

  • مشارکت فعال جهت استقرار نظام های کیفیت (ایمنی بیمار، اعتبار بخشی و .......)
  •   منابع انسانی
  • ارتقاء سیستم مدیریت کنترل عفونت از طریق سیستم گزارش دهی-آموزش و ارزیابی
  •  ارزشیابی عملکرد پرسنل پرستاری
  •  آموزش کارکنان
  •  آموزش بیماران
  • ارتقاء سطح رضایت مندی بیماران  از خدمات پرستاری
  • ارتقاء رضایت مندی کارکنان از طریق ایجاد ارتباط موثر و حفظ شان و کرامت و منزلت کارکنان و ایجاد امکانات رفاهی
  • ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری ازطریق تدوین ،استقرارواجرای استانداردها وخط مشی ها و راهنماهای پرستاری در راستای مدیریت استراتژیک بیمارستان
  • حل مسائل و مشکلات پرستاری از طریق کمیته پرستاری و کمیته های نیروی انسانی، نقل و انتقالات، انضباط کاری، ارزیابی، آموزش، ارزشیابی
  • ارتقاء سیستم رسیدگی به شکایات بیماران
  • ارتقاء فرایند ثبت و مستندسازی
  • ارتقاء فرآیند مدیریت احیاءقلبی و ریوی
  • ارتقاء شاخص های کلیدی عملکرد با اولویت بخشهای  اورژانس، اتاقهای عمل، بخشهای ویژه وسایر بخشهای درمانی

مطالب اخیر
تنظیمات پس زمینه