شماره تماس: 02163120
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/25 - 08:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 308
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مجموعه نشست های ریاست بیمارستان سینا با گروه های پرستاری

نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز

نشست دکتر محمد تقی طالبیان، رئیس بیمارستان سینا با گروه های پرستاری، چهارشنبه 24 مردادماه سال 1403 برگزار شد.

نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا، این نشست هم اندیشی با حضور مینا نجفی، مدیر پرستاری و ریحانه شریفی، معاون مدیر، حسن بیگدلی، مسئول خدمات برگزار شد.

این مجموعه نشست ها با هدف ایجاد گفتمان سازمانی اثر بخش و تسهیل دسترسی کارکنان شاغل در بخش ها در راستای ارتباط نزدیک با مدیران ارشد بیمارستان برگزار می شوند که در این جلسه کارکنان بخش های ارتوپدی زنان و مردان حضور به هم رساندند.

دکتر طالبیان در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های همکاران بخش های ارتوپدی، خدمات آنان را ارزشمند خواند و افزود؛ اخلاق‌مداری و رفتار شایسته سرلوحه رسیدگی به بیماران و هموار کننده مسیر درمان است، زیرا رفتارهای توام با احترام، اطمینان و اعتماد بیماران را نسبت به درمان افزایش خواهد داد.

وی در ادامه مدیریت بهینه بخش ها را حاکی از نظم دانست و بر آماده بودن پرونده ها بر سر بالین بیماران در زمان ویزیت استادان تاکید کرد و بیان داشت: هنگام ویزیت پزشکان، پرونده بیماران برای نوشتن دستور کتبی، حتما باید بر سر بالین بیماران آماده باشد.

رئیس بیمارستان سینا در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد؛ با توجه به اینکه برنامه عملیاتی فرم هشت می تواند ثمرات بسیاری را برای بیمارستان و همکاران شاغل در بخش ها در برداشته باشد، اجرای نهایی این برنامه برای همه بخش ها در سال جاری محسوس به نظر می رسد و لازم الاجرا است.

در ادامه جلسه هر یک از حاضران در فضایی صمیمانه به بیان چالش، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود ساختار فیزیکی و فرآیندهای کاری پرداختند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 274085
فاطمه  صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های ارتوپدی این مرکز

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید