شماره تماس: 02163120
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/06/06 - 12:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 325
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بازآفرینی چهره تاریخی و نمایش فناوری های دانش روز بیمارستان سینا در رسانه حائز اهمیت است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، بیمارستان سینا، به عنوان نخستین مریضخانه شهر تهران، از دیرباز تا کنون در خدمت مردم بوده و در دل تاریخ کهن خویش، بسیاری از نخستین رخدادهای پزشکی را گنجانده است. این بیمارستان به عنوان مامن درمان اقشار مختلف جامعه، یکم شهریور 1402 همزمان با روز پزشک، میزبان کارگردان نامی کشور، کیانوش عیاری بود.

حضور کیانوش عیاری در بیمارستان سینا فرصت دیگری در راستای رسالت مسئولیت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و زمینه ساز برنامه ریزی رسانه ای  برای معرفی ارزش ها و ظرفیت های علمی دانشگاه بود.
 در نشستی که به این منظور تشکیل شد، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، ارزش های دانشگاه و وسعت فعالیت های علمی آن را معرفی و تاکید کرد که این ارزش ها در قاب رسانه ای مناسب به جامعه معرفی شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، افتتاح مرکز ام اس بیمارستان سینا در بهمن ماه، را یکی از رویدادهای مهمی دانست که حضور هنرمندان در معرفی آن و دیگر ظرفیت های دانشگاه، می تواند موثر باشد و گفت: بیمارستان سینا با قدمتی بیش از 150 سال، با ضریب اشغال 90 درصد تخت، پیشرفته ترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی از جمله ام اس را به عموم جامعه ارایه می دهد و رسانه در بازآفرینی چهره این بیمارستان و معرفی دستاوردهای آن به جامعه می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
دکتر ترابی با اشاره به ظرفیت های تاریخی بیمارستان سینا و نقش افرینی آن در عرصه های نوین پزشکی، گفت: در گذشته نخستین اورژانس کشور در این مرکز که آن زمان به آن مریضخانه می گفتند راه اندازی شد. این پیشگامی هنوز هم ادامه دارد به طوری که نخستین عمل رباتیک در این بیمارستان انجام شده است. ربات جراح سینا ساخت متخصصان دانشگاه علوم پزشکی تهران است که قابلیت رقابت با ربات داوینچی امریکا را دارد. این پیشنه تاریخی و بکارگیری دانش روز ظرفیت خوب رسانه ای دارد.
دکتر محمد تقی طالبیان رئیس بیمارستان سینا، ساخت مستندی از فعالیت های این مرکز را مناسب دانست و گفت: قدمت بیمارستان سینا نیاز به بازآفرینی تاریخی دارد. می توان از ظرفیت فضای مجازی در کوتاه مدت و با ساخت مستند در میان مدت و بلند مدت برای معرفی فعالیت های این مرکز استفاده کرد.

  • گروه خبری : خدمات اجتماعی ,حوزه ریاست
  • کد خبر : 245044
کلمات کلیدی
فاطمه  صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید