شماره تماس: 02163120
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 07:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مجموعه نشست های رئیس بیمارستان سینا با گروه های پرستاری

نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان سینا با پرستاران بخش های جراحی و جراحی فک و صورت

نشست دکتر محمد تقی طالبیان، رئیس بیمارستان سینا با گروه های پرستاری که با هدف ایجاد فضایی به دور از تکلف برای بیان پیشنهادها، نقطه نظرات و چالش های شغلی کارکنان این حوزه برگزار می شود، سه شنبه 30 مرداد 1403 با پرستاران بخش های جراحی و جراحی فک و صورت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا، این نشست هم اندیشی با حضور داود پناهی، مدیر بیمارستان و مینا نجفی، مدیر پرستاری برگزار شد.
دکتر طالبیان در این نشست از خدمات و فعالیت های ارزشمند بخش های جراحی و جراحی فک و صورت قدردانی کرد و پرستاران را گروهی خدوم دانست که با وجود چالش های موجود در راستای بهبود وضعیت سلامت مردم در تلاش هستند.
رئیس بیمارستان سینا با قدردانی از تلاش های مهندس پناهی، بیان داشت: در سیستم یک بیمارستان نظم و گردش کاری و نکات مثبت و منفی در نهایت بر دوش مدیر بیمارستان است و ریاست بیمارستان در کارهای کلان بیمارستان دخل و تصرف دارد. در بخش ها نیز مدیریت بخش با سرپرستار است در نهایت مدیریت مناسب سرپرستار و کارکرد خوب پرستاران می تواند سازنده یک بخش خوب باشند.
وی خطاب به پرستاران و کمک بهیاران بیان داشت: کار شما ارزشمند است و شما باید قدر جایگاه خود را بدانید. زیرا ما با در کنار هم بودن و انجام مناسب کار در هر حلقه ای می توانیم رضایت بیماران را جلب کنیم.
رئیس بیمارستان سینا، در این جلسه بر اخلاق محوری و رفتار شایسته پرستاران تاکید ورزید و آن را از ارکان اصلی این حرفه تلقی کرد و عنوان داشت: اخلاق محوری در حرفه پرستاری نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات با کیفیت و حفظ کرامت انسانی بیماران ایفا می کند.
دکتر طالبیان همچنین توسعه بخش های جراحی را حائز اهمیت دانست و با تاکید بر تلاش برای رفع چالش های موجود از راه اندازی بخش جراحی و لاپاراسکوپی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فاز اول پروسه راه اندازی بخش جراحی و لاپاراسکوپی در مرحله انجام است و ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد به بهره برداری رسیدن بخشی با 27 تخت خواهیم بود.
رئیس بیمارستان سینا، برنامه عملیاتی فرم هشت را در رفع برخی از مشکلات مثمر ثمر دانست و بر اجرایی شدن آن در همه بخش ها در سال جاری تاکید کرد.
در ادامه جلسه هر یک از حاضران در فضایی صمیمانه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای بهبود ساختار فیزیکی و فرآیندهای کاری پرداختند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 274624
فاطمه  صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید